idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

下午補習 老師說鬼故事
我 很享受的聽 赫赫
我喜歡聽鬼故事 其實 哈哈
剛才我頑皮 在暗暗的可是開SOS燈 赫赫
我跟蝦就一直講東講西 計劃弄人 哈哈
然後老師就一直講講講 講了很久
我走去後面 爬上椅子威脅老師
然後他們就喊一下 我也跟著喊
LOLs 嚇死人 我站在椅子上咧 跌下來不是骨頭散到完 ==

原來 我brother凱怕鬼的喔 哈哈
真是的 人不可貌相啊~~

















爹地媽咪 很辛苦
很忙 還上來看我們的留言
日曬雨淋 都在拍戲
1整個星期都呆在高雄 haiisssss
不希望他們累壞啦 會很心疼
東·哲·威·鬼 搞怪4人組 不可以生病!! 哈哈哈哈
期待
<我和我的兄弟~恩>




















剛才阿咪飽粽子喔 香香啊~~
明天端午節了 可以吃了嘍 厚厚!
體重100% up的啦!哈哈哈哈哈
不管了 粽子1年吃1次
要痛痛快快的給它吃進肚子!哇咔咔咔





























看見荃的眼淚 大家的難過
我的心 很痛 ....














懶惰寫 。yucco


Posted by ♥*Yucco on Tuesday, June 15 at 11:03 pm
Previous | Next