idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

早上2點真的扭開電視看FIFA world cup kick off concert
哈哈 我盡然會做這種事
而且是不睡的咧 關了電腦就去房間躺來躺去
都沒睡到 只是在等2點
結果 給我看到black eye peas了
I gotta feeling~ Woohoooooo~
that tonight's gonna be a good night
還有還有
Gotta get get , gotta g-g-g-get get get get-g
boom boom pow
當然少不了
Meet me halfway, right at the boarderline
That's where i'm gonna wait, for you
I'll be lookin out, night n'day
Took my heart to the limit, and this is where i'll stay

呼 他們的衣服 真的是閃到 刺眼啊
很漂亮啊~~
現場很多人 超high的吶
啊我一個人坐在客廳 也在自high pun 哈哈
在那邊shake shake shake 我是瘋了唄 哈哈

我啊 真的是很粗魯
遙控器 被我弄跌 結果驚醒阿咪
然後他就陪我看啊 可我撐不過4點就去睡覺了 阿咪也是
haiissss 等不到Alicia Key吶 ==
還有啊 阿咪起來我就沒得喝''麻醉藥''了
夠力的啦 我想好好睡一覺的 可是很久沒這樣了
所以才想喝麻醉藥啊
父親節 就有得喝到够了 可惜我不會醉 ==
















喲 今天怎麼沒有<午夜心請日記>啊
討厭 人家等很久了吶 iishhhhhhh!! :((
















墨西哥 vs 南非
盡然打成平手?? 哈哈哈 無所謂 :))


















今天很懶惰寫 很遲開電腦 ;
等等2am要叫wei hong起來看球 ==





















我愛我們家 大恩 大惠啦
永遠的愛啦 赫赫 。


Posted by ♥*Yucco on Friday, June 11 at 11:36 pm
Previous | Next