idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

今天有夠懶惰的
懶惰更新了

依然用老哥的電腦 ==










數一數 今天46天了
爹地媽咪 很想我們啊 我們也一樣啦 赫赫
我愛大恩爹地 也愛大惠媽咪 .
















今天又跟寶貝視訊了
可是他一直斷 :((










haiiissssss 今天 無聊的一天 死 ==


















我最愛的手機 跌倒了!!
第一次 :我家的木椅
第二次 :Domo家的地板
第三次 :我房間的地上 (昨晚)

這次 心痛到要死掉 真的
一直在想 怎麼一台小小的手機都保護不好
我 真的有夠笨
要是給家人知道 他們肯定很失望 也會罵我
現在 電話上角的殼 裂掉了
看到那條裂痕 心就痛了 haiisssss
阿爸送我的手機 才1個多月 就有了好多傷痕
還有 一道疤 ...
我 怎麼那麼粗魯 對自己失望了 非常 .....

















啊荃 去金馬倫了明天
我們都會想他的啦 哈哈
可憐 啊荔手機沒錢 姐姐不在 睡不著
我想陪陪他
但 我要下線了 :((
對不起 荔
I'm SORRY :(


























無聊 下線了 。

大恩 大惠 我愛你們 永遠 -
寶貝 家人 朋友 我也愛你們 -


Posted by ♥*Yucco on Wednesday, June 9 at 11:47 pm
Previous | Next