idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

李 國 毅 - 因 為 你



感谢上天给我机会
在那一天一瞬间 照亮你的脸
和你虽然是擦肩
但我知道你会是哪个 那个我的谁

半夜三点 寂寞若隐若现
有了你在我身边 将孤单通通消灭
我的手你可要牢牢地牵
因为我们即将起飞
有了你在身边 我一点都不累
自信还大大加倍
有我在你身边 把悲伤化成喜悦
让梦想全都实现

因为你我呼吸
因为你我才清醒
也是你让我试着去相信
静静的靠在一起
紧紧的拥入怀里
像这样单纯大声唱给你听
Oh 因为你


Posted by ♥*Yucco on Thursday, June 10 at 11:59 pm
Previous | Next