idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

(suki) 小指尖 在桌上畫圓圈
說不出的感覺 什麽正在改變
我的靈魂又在失眠 有天使在對我眨眼

(jack) 小世界 圍繞在你身邊
雖然距離有點遠 想讓你看見

(合) 交錯了視線 有些特別有些香味
有些觸電有些很微妙的情節

(合) 沒想過
(jack) 戀愛的路線瞬間
(合) 靠近我
(jack) 在你存在的角落
(合) 心聚合 兩個人都沉默 因為這一刻太值得

(suki) 準備好 手指紅線在纏繞 幸福預告
(jack) 你的好 把我綁得很牢 想讓你依靠 到天荒地老
(suki) 準備好 圓舞曲般的步調 為愛閃耀
(jack) 我的好 只想讓你知道 愛情的符號 有你才完美剛好


Posted by ♥*Yucco on Tuesday, October 26 at 4:16 pm
<準備好> Jack&Suki (ft. Thomas)
Previous | Next