idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

说 说你为什么 为什么要走
说你为何要分手
别拖 求你别软弱
求你说出口 分手的理由
但你却拖 拖 拖 拖到什么时候
如果要走却又为何停留
请你别拖 拖 拖 大声的说出口
请你要痛就痛给我个快活
如果说你要走 我不会留
我不去管以后
然后我们说清楚 一句话就够
多么痛 多么的难过
别越爱越难过
Do Do Re Re Mi Mi Re Do
Do Do Re Mi Do

但你还拖 拖 拖 拖到什么时候
然后连话都不说 继续沉默
连朋友都没得作 为了什么
然后跟别人说你其实还是爱我
就算了吧 坏人我来做





Posted by ♥*Yucco on Thursday, October 14 at 9:30 pm
吳克群-越愛越難過
Previous | Next