idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

喲 我要傻仂怎麼辦
不要救我 也不要阻止我啊
給我享受 因為我不是在做夢 啊啊啊啊啊啊啊啊!!
興奮 興奮!!!! xDDDDDD

他們 他們
他們....
回覆我2個留言仂 WOW
我可以飛起來嗎 可以嗎???
我要飛仂!!!!!
fly Fly FLy FLY!!!哇哈哈哈哈哈







呼 我還以為我瞎仂 還是電腦出問題仂
結果是真的喔 (何必那麼38 又不是第一次)
哎喲 回覆我2個留言是第一次嘛~~ 哈哈

興奮到大喊 大喊到媽媽瞪我
啊哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
我今晚 不-睡-仂! xDDDDD



我愛那2個男人 '
愛東 愛哲
愛奇跡









最愛東于哲 ;/


Posted by ♥*Yucco on Tuesday, July 20 at 9:47 pm
Previous | Next