idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

早上9點半 飛機飛過窗外
那 是你們搭的飛機嗎
正好在那之前 我已為你們祈禱 ' •





我 又哭
怎麼 就那麼傻
不哭 不哭了 " 我 很強D
有<愛的奇跡>給我安慰 我 不哭了
在我難過的時候 粉絲說 MY FM有這首歌
在想 是給我安慰唄 ....
他們 是我深愛的 我的王子
在泰國 還好嗎
忍不住想 你們了
時不時就祈禱 希望一切平安 / 表演成功
希望你們去了臺灣 會記得
叫你們東寶寶和哲寶寶的 是我
然後我再把盈拉進來
讓東寶寶 還有哲寶寶 都記得我們 赫
要一直記得的哦 說好的 勾勾手了 不行反悔嘍

手 中電了
好麻 的感覺
不 是沒感覺了 怎辦?
我的小指 不會有事的 對唄 ==









背後的。 動力 ••






我深愛の王子們 '
耐心 等 / 我的小情書 可以不?









你們
我的 唯一 ;我的 王子
王子東寶寶 王子哲寶寶



yucco
我深愛的 你們。


Posted by ♥*Yucco on Thursday, March 18 at 9:26 pm
Previous | Next