idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

喇 啦 拉 ' ___





我努力 爭取
想和你們見面
結果 會是自己想要的嗎 希望如此唄
我愛你 雖然簡單
卻包含了很多意思
一個人對你說 我愛你
你會怎麼想 你會當做 是甚么意思?
如果是我愛的人 對我說
我會對他說 我也一樣愛你
那 是場夢唄
我只能對他說 我愛你
他卻只能說 我愛你[們]


唯一;王子






盈 恭喜
你的白馬王子 很快 就會去AS嘍
表再跳了 等下跌到東寶寶會心痛啊 呵
還有吶 不要再喊了 等下327沒聲音叫你的白馬王子啊
呵呵


王子們 檳城吶?
快公佈日期吶 我緊張了喇 咔咔
快點嘛 等不及喇 呼呼呼呼呼~~
嘩 吉隆坡粉絲聚會爆滿啦 恐怖喔
可見王子的魅力無法擋吖 哈
我 深愛你們 =)



<愛的''小情書''>之第3封 ;







優可の新作 :



這真的是我的作品 好久沒做非組流的了 想念ing









深愛你 我的唯一 ;
王子 我的奇跡 /
郭曉東 陳澤耀 。
y u c c o



Posted by ♥*Yucco on Monday, March 15 at 3:53 pm
Previous | Next