idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

親愛的 王子 /
想念 吶 ' 我你們 。




王子們更新部落格了
http://thomasjack.pixnet.net/blog/post/5402648
說好的 不食言
我們 勾勾手 不忘記彼此的承諾
勾了手 就沒得反悔嘍
無論你們開心 或不開心都好
我們 都會伴著你們 走到終點的
去了臺灣 要保重身體丫
還有你們說的 拍多多照照給我們看
還有啊 拍戲吶 我們都期待哦 ='))))
感謝你們向公司要求 在離開前要跑遍大馬各地
知道你們 也是愛我們的 XDD
要加油哇 愛你愛你愛你丫
[對你愛 愛 愛 不完~~~]

3 17 。
<愛的奇跡>EP
<愛的小東版>和<愛的阿哲版>
我 要定了!
不管了不管了 要就要了 赫
一早打開收音機 下1秒 就是<愛的奇跡>
那是我 起床聽的/哼的第一首歌
是奇跡 對唄? 還是巧合呢?
都一樣 就愛你們
等你們來檳城 想見你們了
我媽 可能會讓我去唄
因為 我坦白了 告訴他 你們要飛臺灣了
他 應該有再考慮唄
王子寶寶們 祈禱 奇跡將臨我[還有ceci]身上唄!




奇跡 就愛你們
王子寶寶;王子東寶寶 王子哲寶寶


Posted by ♥*Yucco on Tuesday, March 16 at 11:08 pm
Previous | Next