idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

真的是 夠力
下午有包裹寄來
我以為 我的手扇到手仂
結果 媽媽說那個包裹是爸爸的
害我失望咯 :((


交代媽媽我的假名
因為他說等下看到名字不是我就推掉
我一定會罵他 哈哈哈哈
他聽到我的假名還笑我咧 哎喲
不要理他 我就在家裡等好仂 嘿嘿


















東東東
他 殺青嘍
就等著哲哲哲的好消息唄 :))

我愛他們 永遠 ;




















詒博 詒博 ;生日快樂喲
好好加油吶 我們挺你!























oouuuuuuuuuu~~放假嘍!萬歲
可是要趕補習咯 :((
要大考仂 必須把時間投資在課業上 加油唄我 ;D












帶手機去學校 平常事
他們還給我拍吶 2個 s o h a i


p/s;桌上都是我畫的 哈哈哈












和 寶貝視訊 ;
我愛她她她她她她她她她~






嘿嘿 有帥到沒?臘臘臘臘臘臘
至少比ah lam帥臘 xDDD









stop here ; goodNight all


Posted by ♥*Yucco on Saturday, September 4 at 12:45 am
Previous | Next