idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

' 飲酒 ' 王子 ···





親愛的 表演結束了唄
累了 就睡唄
再幾個小時 就見粉絲嘍
別真的變熊貓吶 因為 你們非熊貓
是我的 東寶寶 哲寶寶






愛你們 勝過 愛我自己
勾勾手 說好 不見不散
328 我們約定了 到時見





火鍋

不吃飯 吃菜香腸魚丸
我 愛吃火鍋 愛飲酒 瘋
不醉 NEVER
我 好想你 真的





閉上眼 夢裡 就只你們
在夢里相見 幸福
不是第一次了 真奇妙
啥時候 會在夢裡遇見
我就 期待唄 =))







打開收音機 是那首歌
再重播 那天的訪問
繼續 坐在旁邊 重聽
因為那天的訪問 正是哲寶寶的 生日
聽過了 不膩
依然 每晚回味 那天你們提到我的錄音
睡前得聽 不然鐵定失眠







聽 你們的聲音 是習慣
除非 我累垮了 就睡
要不每晚必聽






你們表演的當時
我 一直聽SUJU的歌
目的 想你們
表演 一定很精彩
人山人海 沒把你們嚇壞唄 但願 =D






我 愛你們
約定 328 不見不散 /












by Yucco
love only for my babyThomas & babyJack


Posted by ♥*Yucco on Sunday, March 21 at 12:09 am
Previous | Next