idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

這幾天 /。





星期日 24/1
· 去QB敗5件衣
哥買名牌 sub zero和jefferson
屁的 故意敗sub zero來氣我
天哪 我也想買啦 它的衣qio到爆 超愛
但它的價錢 超亮的 閃一下眼睛都痛 [醬誇張?==]
鎮要我當他姐 答應了
我的世界 多了個弟
不希望 他有事不說 要他 天天開心 倫 也一樣






星期一 until 星期四
· 已換時間表 天天賴床遲到
神志不清 天天鬥嘴
整個星期都很累 的樣子
去學校 趕功課 懶惰
在科學室 跟那班男的鬥嘴
不高興 他們侮辱東哲
勉強原諒 不想 有下次
· 討厭 hiao的男生 嘔死
某男生 不知哪找來我號碼 信息我
對他 冷到結冰 說話有些 不禮貌
不喜歡人家 冒冒然信息 說想認識我 明明就不知他是誰
不喜歡人家 一直煩我 問東問西 明明就和他不熟
不喜歡人家 不要臉說當我brother 明明就跟他不熟也不認識 *
· 星期三 忘了剪指甲
被AJK抓 第二次了
中pumping 丟臉
到現在 肩膀 都酸痛

REPORT OVER ~







無言


永愛 東哲
奇跡一幫 挺你們 到底



yucco
挺 你們到底
奇跡一幫 東哲/


Posted by ♥*Yucco on Thursday, January 28 at 5:11 pm
Previous | Next