idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

啊哈 /。


喲 今天

心情幾好 的
謝文 把專輯 帶到學校給我
幾大膽的 昨天spotcheck過 今天較安全了
其實還是會 怕怕有spotcheck 但不想太多
不會有事 相信 就有奇跡
如果真的中了 就好好收
我們的壞點子 幾多 慘的
好愛好愛 好愛專輯哪! 瘋死




小東的簽名變了 其實我喜歡舊的簽名
新的也可愛 的 好愛
邊上課 邊偷看 勇敢了 哇哈
幾爽的 上課上到醬開心 傻
也幾不專心 可在補習有專心 啦
媽看到我專輯 嚇到 沒罵我 只說 我真的是富婆
啥都自己買 衣服 包包 專輯 lens 都自己的錢

第一次 跟老師大聲講話 [大聲問]
補完 看到哥 打招呼 走了
不知他明天 有去學校不
數學 不會做 想叫他 解釋下
算了 靠自己 唄
happy happy happy 傻啦 哇咔
瘋子 傻婆 顛仔 廢材 哈



yucco ;
today good mood =)


Posted by ♥*Yucco on Friday, January 15 at 9:37 pm
Previous | Next