idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

恐怖的meeting

嚇死人的PMR
累死人的補習
煩死人的功課 /。




我討厭 討厭這些
煩死 其實是我想的複雜
不知為何想太多 慘了
難道怕不能終老?? [學昭樺]
想太多 想太多
明早被虐待 完蛋



說開心的啦 超棒的
<至尊人氣獎>最新走勢
東于哲 39% 張棟樑 36%
靠的 上得超級快 開心 今晚會失眠
連小東和阿哲都說 奇跡出現了!
是滴是滴! 相信 就有奇跡 [老話一句]
那20票 值得啦!
覺得自己越來越激動 某粉絲幾幸運
留言又被回覆了 我沒有一次幸運的
無所謂! 我等的他們會回覆我的 瘋了
我相信他們都看到我的留言了
雖然那些字眼 不怎麼吸引人 知道自己的語文差 了



奇跡一幫是關鍵 也是東于哲的力量
把愛 都給了東于哲 奇跡一幫 就是偉大





奇跡一幫;
東哲
真心付出 永不放棄!




MG. YUCCO /
對東哲 不完


Posted by ♥*Yucco on Friday, January 15 at 11:08 pm
Previous | Next