idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

IT'S OVER! /。


14 結束了
我捨不得的 09 ' 冬天
我很愛 這季節 有好多回憶
我捨不得的 快樂揮霍的中2生活
雖然我們班 像陌生人 其實 我們都是合作的
我捨不得的 這年 我所擁有的

倒數 2010
雖然 有人陪我 說說
但 煙火 還只一個人 欣賞
那是我 09 最後一份 禮物
享受 一個人的煙 火
我會笑著欣賞 笑著告訴自己 我不是小孩了
過了 09 我不是以前的我了
開始 努力的 生活
小東 阿哲;
要更努力 唱歌給我們聽
寶貝;
要一起加油 PMR 我們一起努力
朋友們;
要快樂 你們 不寂寞 有我
所有人;
要努力 要開心 遇挫折 不許哭

新年 快樂 ...


Posted by ♥*Yucco on Thursday, December 31 at 11:52 pm
Previous | Next