idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

加油唄 /。


哥 明天下johor 了
去 比賽
他說 他是第一次比賽
會緊張
只能說
啥 都別想 就想 比賽
要有信心的去 帶著獎盃回來
顏萬賢 加油唄!!

哥說 等我畢業
要跟我去比 新秀大賽 吶
哈哈哈...
那些人 都好強吖
要有信心!!
從小培養信心 長大機會比較多嘛~~
呵呵
吖!
還有我那可愛的弟弟丫
吖倫~
他也說要去新秀的
大家 一起奮鬥 唄!

我 還跟哥 聊了好多
關于 音樂的路
其實 音樂路 不好走
真的 辛苦

好 換話題
說 補習
哥叫我去 pn.hong
其實下午 我媽叫我去了
可我說 她教2課了 我跟不到了
媽說沒辦法 我沒地方補了 就要去
國語 哥介紹給我了 謝你 =)



yucco
哥 要加油


Posted by ♥*Yucco on Sunday, December 27 at 11:56 pm
Previous | Next