idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

廢 /。





頭髮 頭髮
明天可能要剪了
我不想剪哪!
剪斷左邊就不美了啦
左邊長的部份 要夠長才好看哪
那樣才帥 呵
都說 我家都愛美的
叫我弟 不要去剪短 開學
一個星期后 才打算
我也有這打算 但 我不剪
一個星期 沒得讀 一定
沒辦法 得剪了 哭死
討厭 垃圾學校!
SMKJD 狗學校!






帥/。



去fs 無意間
走到 漫畫男的 fs
懷疑 那fs是 假的
但 漫畫男 真的有
之前 上過 e-pop 的 連勛
帥慘了 很像女生
因為有化妝




好斯文 帥了啦
我比不過了
新年 要去染髪 了
像他那樣的 金
想染這顏色 久了
只 沒機會
這次 不理 要染了
老爸一定 說我像妖怪
打算 買spray的
之前就買 紫色
還染了去學校 老師瞎了 沒看到
那次 很大膽 還好沒 事
但 很多人都 看著我
黑頭的說喔 一直看我頭髮 好像很亮醬喔
找機會 染金髪 去學校 呵
挑戰下 可早班的老師
眼睛很利 一下就抓到 連袂染髮 都誤會 慘




yucco .
hopin can meet TJ/
wanna colour my hair\


Posted by ♥*Yucco on Monday, December 28 at 8:59 pm
Previous | Next