idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

我要的 /。


去了 東哲 FB
總覺得 大家 都好幸福
都被 東東 哲哲 記得了
而且還 印象深刻
我 啥時候 會有這天哪?
[我依然還在等待 等待我們見面
一顆堅強的心在等這機會]
改得好 瞎
我很希望 被記得
但 他們沒見 過我
我媽 啥時候 才會瞭 解
不希望你再 擔心我了
我長大了 該懂的 都懂了
我懂 啥是保護自己 了
是不是 明年 你會放我 松一些?
那是 我希望的
我為好多東西 努力
學業 家事 還有很多 就除了 愛情
我已經 努力著 達到你們的要 求了
啥時候 你們才會 放開我?
我一直都想問 ...


啥時候 你們才把自由 還我?
我還在 等 ...

別讓我心痛 太久
我 羡慕別人 \

我很 東哲;




yucco'
一直 沒答案


Posted by ♥*Yucco on Sunday, December 27 at 11:14 pm
Previous | Next