idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

東哲 /。


剛去我 的fb看看
哇 東和哲錄了影
都介紹 粉絲們送的 禮物喔
好多好多 他們都很喜歡
如果我把禮物 送他們
不懂 會不會介紹吶 呵
我還在 做夢
大家 都很幸福
開心 就好
其實啊 我覺得小東 他很害羞
他自己都承認了 可看了影片
不覺得他害羞 都很會說話
但 大都是阿哲在說話

其實我最近有 上他們的fb
但 沒啥留言 因為詞窮
每次上了 都不懂 該說啥
算 好久沒跟他們 打招呼了
他們應該忘記我了 啦
誰叫我 都那麼渺小啊
每次留言都被 壓掉
不過 我會vote他們 的
讓他們 5個獎都贏回家
加油加油 唄 嘿

小東和阿哲 的太陽拳
好好笑 也很可愛 =)

不過他們都好 像玩到很爽喔
好難學啊 甘願學 跳太陽雨吶
哇哈哈 吖舫要教我 喔
曬一曬太陽 天氣晴朗 oh 沙灘!...



yucco/
吃 艾玉冰''


Posted by ♥*Yucco on Tuesday, December 29 at 9:22 pm
Previous | Next