idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

台慶 今天
越想越心酸 :((












感覺今天時間過很慢
沒人陪 真的超悶
要不是遇上祖母的忌日 那我就有一小點希望仂
跟媽媽約好 明年台慶去報到
希望奇跡出現 明天跟祖母報告一下
看明年能不能去 :))















重複播放那首歌
同樣的心情 沒有改變
還是那樣酸 那樣不開心

我喜歡 唱我愛他
決定星期四出街要唱到沒聲












我 饅頭 Win Boon 小嫻 大佬 小強 老色
我們唱K去唄
狂唱 狂跳 !!
我瘋仂 ==
















給他們取仂新外號
帥帥 / 東帥 哲帥
特別唄 赫赫
我喜歡 當獨一無二的 他們才能牢牢記得我
我不是刻意 而是我們沒見過
至少記得我的名字也好
見面 有機會的 會有奇跡的 我相信 :DD

















明天我家會被擠爆 哎呀呀
我要做什麽??睡覺?? LOL
一定給媽媽拉起來 ==















i think i'm too Weak...
be STRONG / be happy ; MAS



how?comment on my FB :))




















boys ; i love u more than i can say ''
girl ; u too /


Posted by ♥*Yucco on Saturday, July 31 at 11:53 pm
Previous | Next