idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

OH Yeahhhhhhhhh!!
laktop來了 啊哈哈哈哈哈哈哈
笑到牙都掉了 哈哈
可惜 這不是我的哦 ==
討厭 老哥要鎖password
敲死他!!!!!!!iiisssssshhhhhhhhh!!!
沒關係 到時吵到他賭懶就好了 啊哈哈哈哈哈
開玩笑的啦 赫赫































講到昨天哦 那些照片啊
現在真的放不上 因為照片在另一台電腦
我現在也懶惰發進電腦了 ==
[我是懶惰蟲 我是懶惰蟲 我的一身都是蟲]
哈哈哈 搜里啦各位


























星期一是爹地的生日了哦 不懂他怎麼過 :)
我也不懂要送什麽禮物pun 夠力的 ==
先說了 ;
爹地 生日快樂蛤
我愛你 :D
































等等要去宴會了 晚上不能上來 討厭啦 :((
我不要去宴會 我要留言!!! 啊啊啊....!



















那麼愛玩 我陪你玩到底!!
請-不-要-掘-走-他 !
不然就屌死你!














































下線了喇 無言了 。














再見各位 :)









































最愛 爹地/媽咪 。


Posted by ♥*Yucco on Saturday, May 22 at 5:46 pm
Previous | Next