idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

厚厚 來來continue唄
哈 續之前的看圖說故事 :



LOLs!domo被我們壓扁了


耶耶 hou hou sek ahhhh


siaowww zha boh



me & domo

they wanna eat my leg :))

me ` domo ` d.win

d.win was pulling wen's leg

me & d.win
oh啦啦 還有好多
upload不完啦 那天真是瘋了我們4只 xDD
看 我說到做到 upload了照照
雖然遲了 可我還是做到了
快給我拍拍手唄! [別笑我厚臉皮向你告白~~]
啊哈哈
昨天啊 去那個宴會厚
哇哇 那新郎好....好.....好....像小孩子 ==
他的臉很ginna咧
阿爸說 他以為出場是小孩子帶頭
哪知 他就是新郎啊 炸到 ==zzz
不過也是帥啦 赫赫 [我爹地媽咪更加帥啦 xDD]
其實啊 那邊也是蠻多帥哥哥的吶 [都說了 爹地媽咪更帥!!]
然後啊 新娘變美了哦 不要說化妝啦 我很久沒看到她了 :D
啊哈哈 就這樣 昨天過了咯 xDD
等等要去補習 鬱悶 =,=
懶惰啦 要考試了 昆蟲也要蛻變成蝴蝶
不然蘋果會爛掉 ...
似乎 · 記不得 '
愛到 ;痛



Posted by ♥*Yucco on Sunday, May 23 at 5:26 pm
Previous | Next