idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

部落格 換了新樣貌 :)
果然 如domo說的
直接弄就行了 因為他幫我弄好了
Yeahhhhooooooohh!
感謝感謝 老妹我對你感激不盡~~ xDD

[domo的也很漂亮哦~~哈哈]
[給我意見 需要改進 :D]










今天 5.20
我 愛他[們]
爹地 ;媽咪

我的最愛






還有 家人 寶貝 darling 比 朋友仔

我也愛他們

























死慘慘 沒錢了
拿去買lens了 還2pair咧 夠力 ==
依然努力存著 加油 嘿嘿






















星期二考試 忙著溫習
結果就溫習到面子書 差一點就溫習電影院了
我要溫習[綁匪] 和 [nightmare on elm street]
啊哈哈哈哈 我期待啦
但依然注重考試 :)




























啦啦啦 ''

去咳書了 再見再見~
:)

















爹地 媽咪 ;
5.20 我愛你
我們都加油 :)


Posted by ♥*Yucco on Thursday, May 20 at 6:54 pm
Previous | Next