idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

運動會 累 熱熱
腳黑黑 跟媽咪說我以後沒人要了


感謝 祥 ' Jason 的體諒
謝你們 夠瞭解我 讓我輕鬆一天 啊哈哈

感謝 協 謝你拿著垃圾箱 站在我身邊給我丟垃圾 你最好










謝爸 愛你 偉大
爲了我的手機 自己都不買新手機
我很喜歡我的手機 但你犧牲 我愧疚
對不起 犧牲了你
我愛你 爸比 不要吃媽咪的醋啦 赫赫










我的愛 T715





我的銀黑色
可惜是記憶卡是microSD 不是M2

依然買了microSD 2GB的 哈











第一個鍵入的聯繫人 ' 蠟筆
第一個知道我號碼的人 ' 蝦
LOLs! 一時想起 赫赫













短今天 沒東西寫 了
安 各位





我愛 我的乖寶寶們
東寶寶 哲寶寶













Posted by ♥*Yucco on Thursday, April 29 at 9:45 pm
Previous | Next