idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

從前有那三個字 / __







騎車 加速 沒看表
只曉得 痛快
險遇車禍 。









逃避 眼淚
不許哭 '











歌詞 我熟了
只爲告訴你 三個字 ·











Euric · Hong · Cong · Kai · Wen · Win · Err · Ying · Yee
感謝你們 今天的笑聲 和一舉一動
我們 不要忘記3G好不啊
今天心情差 謝你們一直弄我笑
尤其男生 Euric · Hong
你們 超級好笑 坐在你們旁邊 可以笑傻 赫
能認識你們 真好 是奇跡
我們 3G 要快樂 有事就說 勾勾手
蓉 就算轉校了 依然是3G的
forever 3G ;
















壞蛋 你們食言了
應該是累了唄 也對
今天回學校 才去機場的
我體諒 累了就好好休息
依然等待 你們更新 \











果然 都累了
時時刻刻的掛念 何時停止?
但願 無限期
- Infinity again ...

















早上第一架 飛機
我愛ta '


















心情 複雜 簡單 ?
面無表情 看著你們 我淚了 ··.










外表的假象 內心的複雜
掙扎 何時釋懷?














三個字 __
雖然沒新意 但有意思 .



















半年了 和潔盈一樣
我愛他們 依然














我 掛 住 你 們 .



























yucco 心情
顯然複雜 沉悶 執著__


Posted by ♥*Yucco on Saturday, April 24 at 10:16 pm
Previous | Next