idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

時間過得好快
我 捨不得 心好痛
淚了 ..






要好好照顧彼此
希望 一切平安 順利
我會常常祈禱











我們會等你們的
一定的 真的
在我們還沒放手前 你們也不可以忘了我們
你們說過 會記得我們每張臉孔
這 是我們的承諾














天空好黑 星星好美
到了台灣 要看看天空哦
要看看我們怎麼對你們 ''眨眼''
一定很閃的










你們啊 不要哭 知道嗎
不然我們也會哭的啊
不管發生甚么事 只要告訴我們就好了
要笑笑啦 看我嘴巴多大 =DDD










不紅不要回來
hohoho!''我們不是不紅 我們是東于哲''
哈哈 對! 你們就是東于哲啊
我最愛的東于哲
回來時就穿紅紅啊 那我們就知道你們多紅了 赫赫








請記得
我 愛 你 們











好多話 都說不完 /
待續...














yucco 寫
日記___about 東寶寶 哲寶寶


Posted by ♥*Yucco on Friday, April 23 at 11:47 pm
Previous | Next