idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

今天 回家鄉
看 海 ·











海風把我的心 吹得亂糟糟的
複雜 不簡單
至少 我還在想他 /












聽海 .
重複的聲音 不變
而你 也出現在我腦海你
我思念你 -












寶貝 盈
要等我的答覆哦
但願 到時我們可以聚在一起
聊同樣的話題 做同樣的傻事
想見瑶 darling irene 慧仪 婉薇 Suvisa 嘉慧 嘉薇 還有其他奇跡一幫
琳我見過了 但想再見他這大美女丫 xDD
好怕他們會被我們這群傻婆嚇壞 赫
我依然還在等待 =D












不過是一時脆弱 讓人放縱
人類的心是個 無-底-洞











小 · 兔 · yucco
仨人的聊天 簡單 自然 愛










沒答案的約定__
寶貝 一定要等我的答案啊
我愛你 我愛你













沒心了
留他廢啊
心 死掉算 何必掙扎
- waste time
















王子們 台灣 適應不?
晚上睡覺 要蓋被
冷 就要多穿點
累 就休息 放空
難過 想想我們 我們給你們靠靠
夜了 望著天空 看看我們

深記 我在等你們 我愛你們 ___


Posted by ♥*Yucco on Sunday, April 25 at 9:32 pm
Previous | Next