idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

還有多久 /
我 捨不得的愛









兄弟 凱
雖然過了 但 生日快樂啦
要happy的喔 赫赫
我要看到你高高高的!!!!xDD












世界地球日
保護地球 提倡環保
一起環保唄 加油 '










愛 不愛
放 不放
隨你了 我都不管了
你要離開 隨便唄 ...


















寶貝小小
謝你 和你家人丫
那包面 真的很棒啊
連我弟都搶著吃 把我的湯都喝光了
赫赫 還是謝謝你們啦 =))










我們''親愛''的梁老師
昨天打人 痛痛
還唱歌 lols
他竟然稱贊一部電影 ? OMG
我媽咪說要帶我們去看 嗚啦啦~















有些回憶 值得收藏的
我把它分開 放 ;
左邊心 右邊心



















我相信 我愛他...'們
只有他們 的承諾
我 才會接受
另.有.原.因. /
















老爸 ;
我在等電腦丫












戀 '' 騎車
上癮了 愛 -









優可仔的愛 分你 ..;

給 你 我 的 愛 ... '


Posted by ♥*Yucco on Thursday, April 22 at 6:02 pm
Previous | Next