idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

關係 -
不想 只是個名
你 不替我想 不懂我在想啥
不問我 就擅自做主
我不行討厭你 你是我的親人..







無能為力 ·

























心 複雜
你會懂嗎?
不 - 可 - 能



















你不明白我要啥
我 沒要怪你
因為 我懂你沒時間去瞭解



































書展 敗了3本書
快要流落街頭了 窮
那3本 我都喜歡
不上課 我 看小說
愛_小說



























阿蝦 謝你
謝你在我不開心時 陪我
還有 幫我留言
感恩
欠你的 我會還 赫
你 要開心啊
啦啦啦 '























煙燻妝 熊貓
我 熬夜 失眠
赫 想他













明天 等我電話唄
我 要跟你聊天 一定要
希望成功 赫













有你 ;
我 真的幸福了
留下的淚 也是幸福的
因為 值得我愛的人 不會讓我哭
就算哭了 淚水也是甜的
Smile =)
















第一次 和 AhBoy聊
覺得 他幽默 哈哈
AhBoy加油唄 =)






















哲哲寶bao丫
你你你!! 終於就生病了
每次都東寶寶生病 這次到你啦 呼!!
壞壞丫你 怎能放心你們去臺灣吶
乖乖休息啦 別再累到了
有東于哲 就有奇跡一幫
有奇跡一幫 就有東于哲

http://thomasjack.pixnet.net/blog/post/6195281

























b y _ Y u c c o


Posted by ♥*Yucco on Thursday, April 15 at 6:40 pm
Previous | Next