idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

<青春1夏> 到手 興奮的
那些照片都好美 風景也很不錯 配得起那位男孩
陽光 沙灘 大海 天空 ;
'' 曬一曬太陽 天氣晴朗 oh沙灘 ... ''


早上 運 聞 都問我 為何那麼瘋東哲
我說 我喜歡他們陽光的笑容
小東的酒窩 阿哲的咪咪眼 都可愛
也喜歡看他們跳舞 完美 帥哦 呵
迫不及待 想打開寫真書
可brother和荃說 form5有spot check
所以那寫真集 大早就交給書店的店員 幫忙收
放學 才拿回 我等不及 打開來看
越看 就越入神了 因為拍得很好看
媽來接我 都不知道 哥來叫我 才上車
我愛看他們笑的時候 感覺 好溫暖

快到CNY eve了 怎麼 那麼快
第一次 我沒緊張過
新衣 都不急買 且越買越少
真不知今年 是發啥瘋 轉性了...

小東趕快好起來 和大家一起過新年 :))



優可/
新年快樂;
情人節快樂。


Posted by ♥*Yucco on Friday, February 12 at 10:59 pm
Previous | Next