idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

哈 吖舫給我取名叫 熒小羅 好笑
哈 但我喜歡 只是聽了 會笑不停
除夕夜 熒 舫 運 團園
到數 情人節 我們一起過 '''
一起 看煙火 一起 數星星 一起 溫習數學
一起 做很多 傻傻的事
騎車 和他們約會
我們看星星 ''可以抱抱
給舫再看一次 我家的帥哥老爸 嘿

傻事 我 做不完 我 笨蛋
倫倫的 笨蛋 他就傻蛋丫 嘿

待會 9點 緊守電臺
one fm 東哲會再次出現 等待
那 可能還會念出 我的留言 希望唄 祈禱

佩服 自己的勇敢
第一次 把mp3帶去學校 '
坐在角落 邊聽 邊自爽
可惜是 邊聽邊錄
卻因收訊不好 啥都 錄沒有 好氣的
好在晚上 東哲出現在 988
心情 調回來了
今天 就不錯過了
東哲加油 明早飛沙巴
小東 幸福
可以見家人了 MAS '

青春1夏 到手 真快 開心 XP



你;好幸福
Yucco #


Posted by ♥*Yucco on Thursday, February 11 at 7:17 pm
Previous | Next