idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

今天 開心也有 難過也有
就 先苦後甜啦 先說難過的咯
就啊 早上東于哲上MY FM
我都只聽到那麼一點點啊
下午又錯過了 2場音樂會啊 心痛的喔
弟又信息我 說他可能明天沒得和我玩
失望 希望有奇跡啦
只要相信 就一定有奇跡
開心的 就是去brother家 還有財神爺的家 哇咔
我跟那個財神爺啊 其實不認識的咯
就今天啊 去他家 有點不好意思嘍
過後就哦給咯 其實他很好人的咯 哈哈
還有啊 他的ahbii啊 很可愛的喔 眼睛超大超美的
我跟阿蝦說 它的眼睛比阿蝦的美了 阿蝦輸給狗了 哈
那個ahbii很好笑 我幫它按摩 它很舒服
我一停下 他就很無辜的看我 可愛到沒話講吶 哈

明早就要上雲頂了
真的很捨不得小東阿哲
2天不能給他們留言咧 真的是心痛到
該交代的 都在FB說了
希望小東阿哲都做到唄 呵




再見 東哲
再見 達令 寶貝 死魚 brother 各位
再見 潔盈 Albee 紫琳 Jeam 還有奇跡一幫的所有..
優可 / 想念你們 。


Posted by ♥*Yucco on Wednesday, February 17 at 10:14 pm
Previous | Next