idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

捨 不得 /。




這次 下了線
就 不能天天上了
真的好想 小東 和阿哲 怎麼辦
其實 很希望 東于哲會看到我的部落格

想說 小東阿哲 我們不在你們身邊
記得定時吃飯 健身
我們都會想你 你們 也要想我們哦
今年 很多粉絲 都大考
我 也不例外 我考PMR
不懂 怎麼應付
明天 上學 會很想你們
當然 不只明天 接下來的日子都一樣
重複 又重複 不膩
我還是會像以往那樣 每晚睡前 都聽你們的歌
想你們 才睡 那 已是我的習慣
我希望 小東阿哲 在寫完部落格之前
可以加個 冷笑話 讓大家 天天笑笑 :)

小小的要求 不懂 能完成嚒
真的希望 小東阿哲 都看得到 我這篇文章
粉絲看到了 可以給些留言 或幫忙傳達
拜託了 謝謝 =)



M.G Yucco /
希望 被記得 '
希望 被看見 '


Posted by ♥*Yucco on Sunday, January 3 at 11:37 pm
Previous | Next