idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

給 `` 寶貝。我們當 小乖乖//


茁吖 茁 ;
我們 都長大了
少一個不算 少
還有 我 舫 伴著你
一開始 不需要把對方看得那麼 重
避免失去 不會痛
記得 昨晚我告訴你的
你沒有輸
不管是 友情 ; 愛情
沒有輸 ; 贏
只有 平手
要乖 好不
不要不快樂
熒 舫 擔心著 心痛著

舫 丫 ;
不用 對不起
我還是 很想你
答應你 真的 會快樂
找天 熒 舫 茁
再出來 好不
我仨 一起瘋
很想很想 你`
我們 來倒數 好么
聖誕 ; 跨年 ; 新年 ;情人節
記得 新年來給我 拜年
等著 呵






熒 茁 舫
我們都當 ;
小 乖 乖
Yucco。


Posted by ♥*Yucco on Monday, December 14 at 9:42 pm
Previous | Next