idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others


< 離 別 曲 >

昨晚 去了Sunway Carnival

走到Popular

看見這本書

< 張小嫻 —— 離別曲 >

被書名 圖案 和顏色吸引了

決定 買下它

書裡說的 都是——鋼琴

我愛這本書 很愛 很愛

把它保護得好好的

一向來

我都不看書

但 自從看了

< 饒雪漫——小妖的金色城堡 >

我就學著看小說

那是我的第一本小說

第二本就是

< 張小嫻——收不起的思念 >

是散文

寫的不錯

從沒想過會去看書

除了雜誌

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

[ 遺傳 愛美 ]

明晚 去檳城

可能沒上線了

到現在 都還沒買衣

媽說 不用買了

可我就要買

< 遺傳 >

< 我全家都愛美 >

< 爸媽 兄弟 我>

< 都一樣 >

/ * /

/ * /

/ * /

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Yucco//



Posted by ♥*Yucco on Monday, December 7 at 4:15 pm
Previous | Next