idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

你說 聖誕節會陪我過

其實 不用勉強
不用刻意 陪我過
我一個人 一樣可以過的

我 不再脆弱
不再 孤單了

謝謝 你
不要爲了我 犧牲睡眠
累了 就要睡
知道 你很好
但 健康 重要
別再這樣 了/


我學會 自動
學會 看開
學會 應付寂寞
學會 體諒

羅 慧 熒 ;
已 經 長 大 了
不 怕 寂 寞
也 不 脆 弱 。

有時真的需要 人陪
但 不想麻煩人家
寧願 一個人 也不要人陪我
當 一個人的時候 可以更瞭解自己

安靜 沉默 瞭解 看透。


Posted by ♥*Yucco on Tuesday, December 22 at 11:33 pm
Previous | Next