idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

熒 茁 文 荃 強 /



我們 5子今天 瘋
開心 去 血拼
買了 包包 衣服 手機袋[rubber]
吃 Mc d 的 oreo mc flury 薯條 pepsi

和茁 買 一樣的 包 & 衣服 很愛
我買青衣 他買黑;
我買黑包 他買可
那 包蠻不錯 好用
可以手提 或側背
側背的話 可以脫掉 手提的 帶
裏面 空間大 塞下自己帶去的包 還有空間收 東西



。我的黑 包

。我的 青 他的 黑
[p/s 不是手機拍不好 是鏡子髒]


差不多 整間 Pcf快給我們 走完了
走久 腳痛了 慘的
到現在 還有點 痛
幸好 去前剪了指甲
可惜 沒和brother[強] 拍照
算了 快開學 了
到時 天天都 見面


吖茁;

生日快樂 '


東 哲;

謝謝你們 的奇跡

<因為你> 我快樂。




















Yucco Zhuo;
Yucco 東 哲;
Yucco 2112の5子


Posted by ♥*Yucco on Monday, December 21 at 9:19 pm
Previous | Next