idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

東 哲 /

剛 看了 <高校鐵金剛>
感動
哲 鼓起勇氣
逼自己 對小慈 說那些話
東 打哲
小慈還拒絕 東
心 痛到 ><"
哇 如果東煮laksa 給我吃 有多好厚
做 黑夜夢 就有啦 ==
哎喲 東 哲
24號來 宣傳<高> 啊
沒得去 哭到慘

東 在去年 參加過<舞極限>
http://www.youtube.com/watch?v=MVtVM47PqPM
真的好 棒 丫
以前的 東東 也很帥 的說吶
加油 加油 唄

剛 加了 東 哲 的msn group
還是很想要他們真正 的msn哪 ><"

如果是 朋友多好厚
又做 黑夜夢了


奇跡 /

盼 奇跡 出現
21 我想 去
我想 幫 妹妹過 14歲 生日
我們 幼稚不 久
快 15了
長大 了
下午 發了 孩子氣
媽問我 要不要吃 面
我說 我要吃 pizza
他煮好了 叫我 去吃
我說不 吃 我要吃 pizza
哥 就收拾 我不要吃 的面
對不起
讓我發個 孩子氣
知道 我幼稚
原諒 我






相信 就有奇跡
Yucco love 東 哲


Posted by ♥*Yucco on Saturday, December 19 at 9:33 pm
Previous | Next