idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

找到半死 終於給我找到仂
PMR時間表








需要的就自己放大來看唄
本人找得超辛苦 SPM的就很好找 夠力 ==
























怎麼辦怎麼辦 病仂病仂
我不要我不要!!
頭暈暈的 還溫溫的吶 現在沒事仂
誰叫我拼命灌水 少少都2000ml仂 ==
阿臘臘 萬一我生病明天就不能去檳城烤肉仂
表姐從新加坡回來吶 很久沒看到他仂
我要和他一起烤肉 一起聊天
病菌遠離我唄 不要破壞計劃蛤!! ;PPP













視訊 ;
和寶貝 哈哈
他一直找mic而已
很奇怪的 他電腦竟然沒有mic
不是有webcam就有mic仂嗎?
就算是手提電腦也有的嘛 ==






















啊那個照片 絕對是東東東臘 120%仂
哇哈哈哈哈哈哈 我們可聰明得很啊
不臘不臘 是他的戲服出賣仂他 嘿嘿
說不笨也不笨 說聰明也不聰明
我們就是這樣臘
我愛 傻傻可愛的帥帥們 /



























short short cute cute ' today ·


Posted by ♥*Yucco on Friday, August 20 at 10:17 pm
Previous | Next