idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

uurgghh!!
之前部落格背景圖出現問題
可能是owner刪除仂 ==
導致我的部落格不能開
所以一氣之下 隨便挑了這個 還可以嗎?
我喜歡簡單的 :)

chat box那部份 把我搞死仂
氣到我不想管仂 而且很累 =w=
播放器我也換歌仂 而且都是kpop XD
說真的 這陣子都很哈kpop的歌臘 很多新歌都很贊的說
像是最近2NE1的UGLY和SUJU的MR.SIMPLE
我深深中毒仂呃 天天唱 @@
俺最親愛的小獸的歌依然保留 還有鐘鉉的當然也要保留啊!! 
所以就加仂MR.SIMPLE ; UGLY ; HELLO(JP VER.)

現在厚 我的部落格都有大家庭臘~~ 
BEAST SHINee 2NE1 SUJU ' DAEBAKKKKKKKKKKK!!!! ;DD
(人家最鍾意還是BEAST臘 哈哈哈)



就這樣唄 現在2.10AM 累慘仂..~
飄去睡覺 晚安




** 七夕情人節快樂
U ARE THE MOST**SPECIAL MAN I NEVER SEEN BEFORE*
U ARE THE MOST**IMPORTANT IN MY LIFE* :P

ILY THEGUYS626406 ;


Posted by ♥*Yucco on Saturday, August 6 at 2:10 am
*煥然一新?
Previous | Next