idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

好久没上网啦~
想死大家啦~
嘿嘿
大家最近好不好呐?
希望朋友们是开心的哦...

今天很开心哦
又是我和小7.文文还有ish在一起的日子
我们一起做寿司
一起玩
一起吃
一起闹
一起high
一起拍照照
还有好多好多...

因为今天家里请客
所以只叫几个朋友而已
好多人哦~
呵呵呵
见到老朋友也拍料很多照照吖...
纪念嘛~~
只是还没上载哦~
拍谢呐...

我想今晚又能熬夜料
我 · 的 · 天
哇咔咔
反正周末没关系
周日没上学嘛~
真的高兴到~~~
呼呼呼呼呼~

耶耶~
今晚外婆来我家跟我睡
从来没有这种感觉呐~
yooohoooooo~~~!
爽到咧~
其实一直没想过会有这一天
今天
终于...

想对一个人说:
u dunno wat i'm thinkin.
coz i din tell u.
i noe u dun care about me.
bt inside my heart
u r veli important 4 me.
i dun think so much.
juz 1 u hapi everydae.
when i miss u
my tears wanna come out.
bt i keep it in my heart
bcoz i dun1 let u noe tat i miss u .
i think nw our distance ws far adi.
i scare u will apart from me.
bt tat is ur decide
i cant force u.

tats all i 1 2 say.

你不懂我在说什么最好
也不知道别人看得懂吗
英文烂却不想让他懂
所以乱乱打...


好啦~
故事结束
继续我的party料
掰掰喽~

❤LOON.XIAO7.WEN.ISH.ER.XIAN.WEN[2].SHAN
爱你们&想你们
❤muackzx


Posted by ♥*Yucco on Saturday, August 15 at 10:53 pm
想·你· 【们】
Previous | Next