idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

今天
算是很美好的回忆吧...
去料old town
过后就去附近卖衣的商店走走
我.xiao7.ish.wen
我们好像疯子那样
一直玩玩玩

走料那么多间店
最满意的就是最后一间店
我们在那边买料好多东西哦
呵呵
钱多==


↑.这顶帽子是最美的一顶!超喜欢的耶!呵呵~

当然
我在里面还买料1对情侣吊饰
也是美美哦
嘻嘻



↑.是不是很可爱呐?熊熊的哦~嘻嘻

我们这些疯子也有拍照照啊~
哈哈



↑.我试穿的裙子【其实很久没穿裙料==】



↑.我跟Ish傻傻的白痴咯~哈哈



↑.我和xiao7【我的脸怪怪的吼?哈哈==】



其实还有很多很多哦~
放不完耶~
哈哈哈

永记10/6

最珍贵的回忆

LOON.XIAO7.ISH.ER.ALICIA.SHAN.WEN

❤你们/想你们

muackzx❤



Posted by ♥*Yucco on Wednesday, June 10 at 9:40 pm
4+1-1の回忆
Previous | Next