idon'tknow
Hey Guys.
Welcome to my blog!
Ignoring disturb & rumors.
Tag before u leave
Enjoyed! :)

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
imvu playlistflash fetishflash fetish

welcome

My name's Yucco and I was sixteen.
I love ThomasJack and Beast also! I just wanna world be Peaceful :)
장현승.바꾸어 놓을 수없는! 비스트;파이팅!!

Facebook Twitter Plurk


profile

links

archive

others

我坐在咖啡店
落地窗的前面
雨水洒满整条街
和人们的脸
钢琴的黑白键
搭配过的和弦
我们的爱情
什麽和弦
是我太伤悲
还是城市太灰
这样的台北
还有什麽好留恋

没有错是我自私的举动
给我藉口
让我这次能够彻底的放手
让我走 别让我
更痛苦的过
不让你伤的更重
I’ll always
always love you so

你表情好憔悴
强颜欢笑的脸
你那哭红的双眼
让我好心碎
我愿意 让你飞
不再对你留恋
别让我成为
你的侧脸
是我太伤悲
还是城市太灰
这样的台北
还有什麽好留恋

没有错是我自私的举动
给我藉口
让我这次能够彻底的放手
让我走 别让我
更痛苦的过
不让你伤的更重
I’ll always
always love you so

伤的更重 伤的更重

也许我
没有离开的理由(我没有错)
是我没用 无法守护着你一直到最後
别回头 答应我
你会好好过
让我默念一万遍
I’ll always
always love you
love you so


Posted by ♥*Yucco on Friday, June 5 at 5:36 pm
我没有错:▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▁▂▂▃▃▃▃▃
Previous | Next